hoi,
ik heb al 2 weken niet geblogt en heb het heel druk met school (cito). ik heb dus besloten om een stop op mijn blog te zetten, maar ik weet nog niet hoe lang. dat zal ik nog wel laten weten, iniedergeval ik hoop dat ik julie in de volgende maand???? weer iets kan sturen!!!





xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes isa 


(hebben julie alvast xxxjes op voorraad!!!)
3/6/2014 12:02:15 am

Heee,
Wanneer komen er weer artikelen? Ik mis ze echt heel erg :p

We moeten echt een keertje afspreken en dan een filmpje opnemen!!

Komen jullie zondag ook naar Teuns verjaardag? :))

Xxx Fieke,

Reply



Leave a Reply.

    Isa nooijen    

    Ik ben 10 jaar en ik vind het heel erg leuk met nagellak bezig te zijn. Het lijkt me erg leuk om jullie te laten zien wat ik allemaal doe en jullie nagellak te laten zien.