hier komen de plaatjes die ik even nog niet kon laten zien, sorry, als goedmakertje zal ik volgende week heel veel over superheroes vertellen
ik heb er ook de glitter van superheroes op gedaan dat gaf echt een vet effect

xxxjes isa
Marie
1/23/2014 12:54:21 am

Wauw, die ziet er echt mooi uit!!! Die ga ik ook kopen! Waar kun je die kopen?
Ook super handig dat je er een foto van het kwastje bij doet! Dan zie je meteen of dat kwastje fijn is of niet!
XXX Marie!

ps. Mischien de volgende keer een foto van op je nagels erbij? Dat is ook altijd wel mooi!

Reply
1/24/2014 06:42:39 pm

marie,
weet zo niet waar je het kan kopen want heb het met mijn verjaardag gekregen, en ja ik had me ook al de vraag gesteld of ik de nagels er niet bij moest doen ik kwam er later pas achter!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes isa

Reply



Leave a Reply.

    Isa nooijen    

    Ik ben 10 jaar en ik vind het heel erg leuk met nagellak bezig te zijn. Het lijkt me erg leuk om jullie te laten zien wat ik allemaal doe en jullie nagellak te laten zien.