hey,
ik heb op 11 januari mijn verjaardag gevierd en heb een heel leuk potje van superheroes gekregen. het heeft een sand effect, als je het laat opdrogen voelt het ook echt als zand aan als je er overheen wrijft. 
ik vind hem zelf heel mooi als je er de groen blauwe glitters, ook van superheroes, de op doet als je nagellak nog plakt. dan krijg je een heel mooi effect vind ik zelf, met al de groen blauwe nagellak en dan ook nog in de zelfde kleur glitters er over maakt het echt af!

ps: sorry dat er deze keer geen foto's bij waren meschien volgende week dat ik deze foto's bij de volgende post er ook bij doe 
xxxjes isa



Leave a Reply.

    Isa nooijen    

    Ik ben 10 jaar en ik vind het heel erg leuk met nagellak bezig te zijn. Het lijkt me erg leuk om jullie te laten zien wat ik allemaal doe en jullie nagellak te laten zien.