heee,
hier ben ik weer met het nieuwste weetje!
ik heb weer iets te zeggen over superheroes! omdat ik het gewoon geniaal vind van essence. applausje voor essence! haha. ik doe het nu over het olie slick effect, ik vind het een van de mooiste lakkjes die ik heb, samen met superheroes termo effect die ik julie de volgende post wil laten zien. de lak is gewoon blauw goen achtig en aan in het licht is hij een beetje paars

op de foto kun je het effect mischien niet zo goed zien
ik heb speciaal de nagels er bij gezet omdat marie via de comments het tegen me zij dus bedankt voor de tip marie

xxxxjes isa 
1/25/2014 04:59:22 pm

Wauw, die ziet er heel mooi uit! Ook met dat paarse erdoor! Super mooi! :D

Xoxo Fieke

Reply
Isa nooijen
1/25/2014 06:40:43 pm

ja vind ik ook! :)

Reply
Demie
1/26/2014 04:13:54 am

woooow! die is echt mooi! mijn mama heeft die vanochtend ook voor mij gekocht als kadootje. ik ga die denk ik zo opdoen op mijn nagels!!! maar in het potje was ik al verliefd op die kleur!

xxxxxx Demie

Reply
1/26/2014 11:29:30 pm

haha, toen ik hem kreeg heb ik hem meteen aan fieke mijn nicht laten zienm zij zei dat superheroes een heel goed merk nagellak was. ik was dus ook meteen verliefd op het pottje ! :) ik heb hem dus ook meteen willen laten zien op mijn blog en dat deed ik! ik ben er nog steeds blij mee!

Reply
Lara
1/27/2014 04:56:35 am

Die is zooo mooi! Ik vind de achtergrond waar je de foto hebt gemaakt echt mooi. Super chique, net of het professioneel is!!
Ik zie wel dat je kamera scherpt stelt op je hand en niet op je nagels. Misschien een tip om gewoon net zoveel foto's te maken in allerlei poses. Net zolang tot het goed is. :)))

Kussies Lara! Mag ik je blog gaan volgen?

ps. Superheroes is geen merk :) Superheroes is een limited collectie van essence. Het is dus maar een korte periode verkrijgbaar! Googel maar eens op superheroes of essence!
pss. Sorry voor het kommentaar, ik wil je alleen maar helpen!!

Reply
Isa Nooijen
1/28/2014 11:45:46 pm

lara,
tuurlijk mag je mijn blog gaan volgen, ik vond het ook dat het een iets te slappe foto was! ik had hem gemaakt in mijn kamer en ineens was de achtrgrond donker dus dat zag er wel vet uit!
xxjes isa

Reply



Leave a Reply.

    Isa nooijen    

    Ik ben 10 jaar en ik vind het heel erg leuk met nagellak bezig te zijn. Het lijkt me erg leuk om jullie te laten zien wat ik allemaal doe en jullie nagellak te laten zien.