sorry, 
ik heb al heel lang niet meer geblogd, had het te druk met school en dat soort dingen. Ik ben binnen kort jarig dus dan krijg ik heel veel nieuwe nagellak. dan hoop ik meer te kunnen bloggen, laat even achter bij de reacties als je vind dat ik door moet gaan. niet dat ik ineens stop maar ik zou het graag willen weten dat er echt mensen naar mijn blog kijken.  het volgende weetje komt volgende week als ik jarig ben geweest, dan hoop ik jullie de nieuwste lakkjes te laten zien, 

ps: nog de beste wensen! :)
1/8/2014 02:05:00 am

Jaaaa, ga door! Je blog is echt leuk! Ik zou het heel jammer vinden als je stopt! :(

Reply
Isa Nooijen
1/9/2014 08:55:24 pm

bedankt! ik ga denk ik door maar ik blog maar 3 keer per week, denk ik dus minder dan dat ik anders deed.

Reply
Maire
1/14/2014 11:37:52 pm

Pleaseee, niet stoppen! Je blog is echt super leuk en ik heb alle artikelen al 3 keer gelezen ofzo want ik vind ze zo leuk!!! Vooral post 1 is leuk!! Dat was echt een mooi lakje!
En je tip over nivea was ook fijn want dat gebruik ik nu ook en nu zijn mijn nagelreimen beter!!

Stop niet! Je blog is echt leuk!!

Xxxxx Maire
ps. Ik ken je niet, maar je lijkt me super aardig via je blog

Reply
Demi
1/17/2014 02:31:26 am

halloooootjesss!
kun je niet stoppen met bloggen? want zocht via internet op nagellak en toen kwam ik bij jou blog terecht. en ik volg je pas net maar ik kijk iedere dag wel of er al nieuwe posts zijn.
ik hoop dat ik nog heel veel van je kan leren want ik ben ook nog maar niet zo oud, ik ben 9. maar ik hou echt van makeup en nagellak en die badset heb ik ook gekocht. dat handdoekje is wel zacht en die shampoo lekker zacht. ik heb al best veel makeup enzo maar ik wil nog meer dus kun jij me tips geven voor handige merken en mooie dingen voor opmaken???

nu doe ik blauwe oogschaduw altijd, met ayeliner en mascara! en nog voor dat roze op je wangen heel veel, dat is echt mooi!!! en dan roze of rode lippenstift. maar ik wil nog meer erbij!! dus heb jij nog tips voor mooie oogschaduw en merken enzo??

Reply
1/20/2014 02:36:42 am

Heee,
Ik heb je genomineerd voor de liebster award! Ik hoop dat je hem ook wil gaan doen!!!
Alle informatie kun je hier vinden: http://moopolish.weebly.com/1/post/2014/01/tag-liebster-award.html

Groetjes Fieke

Reply
1/21/2014 10:33:44 pm

Maire
leuk dat je mijn blog bezoekt :) ik dacht dat alleen mijn familie op mijn blog keek! maar nee!!!! heb je zelf eigelijk ook een blog? zou ik leuk vinden! ik hoop dat ik nog snel comentaar van je krijg

Reply
1/21/2014 10:38:41 pm

demi
supper leuk dat je naar mijn blog kijkt!
ik vind het echt vet dat je nog zo jong bent en dan al zoveel over nagellak en dergelijke afweet. trouwens het maakt eigenlijk niet uit hoe oud je bent je kunt net zo veel van make-up houden als mij

Reply



Leave a Reply.

    Isa nooijen    

    Ik ben 10 jaar en ik vind het heel erg leuk met nagellak bezig te zijn. Het lijkt me erg leuk om jullie te laten zien wat ik allemaal doe en jullie nagellak te laten zien.