hoi,
ik heb een nieuwtje over je nagelriemen! je kunt met nivea creme heel goed je nagelriemen verzorgen. heb jij het ook wel eens? dat je nagelriemen scheuren of helemaal droog en lelijk zijn. dat kun je zo blijkbaar heel goed voorkomen
eigenlijk is hij bedoeld voor je handen! maar als je het boven je nagels smeert en het even laat zitten, dan werk dat ook heel fijn! je kunt het bij heel veel winkels halen (ik haal het bij de Kruidvat) daar vind ik het het fijnst .... de creme zelf is heel erg glad en zacht het verschil is heel erg groot voor je nagelriemen als je het gebuikt. doe het minstens 5 keer in de week op en ongeveer 2 min laten zitten
xxxjes isa
12/26/2013 04:02:33 am

Super handige tip! Ik gebruik nivea ook al een tijdje voor mijn nagelriemen en het helpt echt heel erg goed! Het heeft ze al zoveel verbeterd!
Bedankt voor het delen van deze tip!

Reply
isa
12/26/2013 02:47:47 pm

alsjeblieft, bij mij werkt het ook heel goed! dus blijf het maar gebruiken :)

Reply



Leave a Reply.

    Isa nooijen    

    Ik ben 10 jaar en ik vind het heel erg leuk met nagellak bezig te zijn. Het lijkt me erg leuk om jullie te laten zien wat ik allemaal doe en jullie nagellak te laten zien.