heeeey. ik heb een liebster award gekregen. ik ben er echt super blij mee! met dank aan mijn grote nicht fieke. ik wist eerst niet hoe het werkte dus had weer helemaal naar weert gebeld (fieke) en toen had ze het uitgelegd hoe het werkte! super vet! nu moet ik weer iemand nomineren, maaaaar ik weet amper wie???? dus aan julie te eer om een paar site's in de comment's te zetten! heb je zelf een blog zet het er dan ook bij! ik kijk op elke site die julie benoemd hebben en wie weet kies ik die van jou! 

de antwoorden op de vragen die ik van fieke heb gekregen
1. wat is je favo make-up product 
ik heb er eigenlijk niet zo veel, (HEB MEER NAGELLAK)  maar als ik echt mest kiezen had ik essence gekozen! ik weet meer over nagellak dus ik weet niet of het wel het beste merk is :[
2. welke kleur nagellak vind je echt niet mooi
ik vind (mosterd) fel geel echt niet mooi bij mezelf staan! :P meschien bij anderen wel maar bluuuuuk!
3. wat is je favo winkel en waarom?
sorry winkel???? uuuuu???? weet niet! ik schaam me dood!!!!!!!
4. wat wil je later gaan doen? en waarom?
ik wil als bijbaan een eigen nagelstudio(tje) aan huis maar wat ik echt wil doen is.... ?????
5. wat was je leukste moment van 2013?
uuu...  we hebben een schommel thuis waar je op kunt liggen (de ligschommel) we hadden feest voor de familie! en toen zaten guus, lars, mathijs, teun, fieke en ik (neven en nicht) op de schommel te schommelen want daar hadden we dan zin in, en toen bonkte de schommel kei hard tegen de paal dus toen viel ineens hup de helft van de schommel af!
6. ga je iets leukst doen op vadentijnsdag en zo ja wat dan?
oke, oke, ik ben al heel lang verliefd op een jongen. ik heb hem al een keer gevraagd maar hij zij nee. balen! ik denk dat ik hem een hele mooie brief ga stuuren! 
7.ben je tevreden met je voornaam? zo nee? waarom? 
tuurlijk papa en mama hebben me zo genoemd! ik had toch wel Lisa willen heten. maar het maakt me eigenlijk niet zo uit.
8.waar ben je op dit moment terwijl je het artikel aan het schrijven bent?
ja uuuuu..... je hoeft toch niet te weten waar ik woon he? ik ben in het kantoor achter een van de 7 computers.
9. als je 5 dingen mee mag nemen naar een onbewoond eiland wat kies je dan ? (huis en zo heb je al)?
1 mijn familie 2 camera 3 nagellak 4 1.000.000.000.000 mode bladen 5 make-up 
10. wat was je leukste herinnering van de basenschool tijd?
ik ben nog niet van de basenschool af ( en 1 keer verhuisd) tot nu toe was het dat toen ik ging verhuizen en dat ze speciaal voor ons mij er een dag van gemaakt die nooit te vergeten valt!
11. wat is je favo blog? en waarom?
ja duuu logies!!! www.moopolich.weebly.com natuurlijk en waarom? omdat het van fieke mijn nicht is!!!!
 

dat waren de vragen die fieke me gesteld had en ik heb ze beantwoord! dus ik moet nog iemand kiezen die ik dan weer vragen stel! (het moet wel iemand zijn die een blog heeft) dus aan julie de keus! zet zo veel mogelijk website's in de reacties en ik kies iemand uit!


sorry dat dit artikel zo lang duurde 
xxxjes isa


1/30/2014 03:06:06 am

Super leuk artikel Isa! Leuk om al die vragen te lezen!!
Weet even geen blogs meer die je nog kan nomineren maar andere misschien wel?

Reply
Yosie
1/30/2014 03:07:43 am

Heeeee!
Ik lees al je blog een tijdje, maar ik heb nog nooit gereageerd. Maar deze artikel is super leuk! Lekker lang en zo komen we meer te weten over jou!!

Ik weet niet zoveel blogs, want ik volg alleen jou :))))

Xoxoxoxo Yosie

Reply
1/30/2014 02:21:27 pm

Fieke, bedankt ik wist ook geen bloggers meer dus aan de volgers de vraag of die nog bloggers kennen die nog niet genomieneerd zijn. ik heb eigenlijk het van jou een beetje geleerd om ook vragen aan de volgers te stellen!!!
xxxjes (je allerliefste) nichtje

Reply
Isa Nooijen
1/31/2014 05:18:20 pm

Yosie, leuk! ik had inderdaad nog niet gezien dat jij al een keer comentaar had gegeven!!

xxxjes

Reply
Demi
2/1/2014 09:13:33 pm

halllooootjes!
wat leuk om te lesen! ik wil eigelijk ook een blog doen dus als ik dat ooit ga doen mag ik dan ook dit doen????
meschien kun je www.pocketfullofpolish.nl noemineren?? zei maakt echt mooie fotos enzo van het nagels enzo!!

toen met: wat was je leukste moment van 2013?? moest ik echt laggen bij het antwoord! dat lijkt me echt grappig dat je zo met je familie op zon schommel gaat en dan botsd!!!! hahaahahaha

i loveee je blog!!

xxxxxxxxxxx Demi

psss. die blog van die meisje is: http://pocketfullofpolish.nl/

Reply



Leave a Reply.

    Isa nooijen    

    Ik ben 10 jaar en ik vind het heel erg leuk met nagellak bezig te zijn. Het lijkt me erg leuk om jullie te laten zien wat ik allemaal doe en jullie nagellak te laten zien.