Hallo!
Isa vroeg mij om te helpen met haar blog en daarom leek het me handig voor haar om eerst een post te typen. Ik wil jullie graag essence - oh my glitter laten zien!
Oh my glitter is een erg mooi lavendel paars lakje. Ook zitten er lichtpaarse shimmers in. De kleur is erg mooi en opvallend.
Het kwastjes van essence lakjes zijn breed maar opzich kun je er heel goed mee lakken. Soms moet je wel een beetje opletten dat je niet langs je nagel aan het lakken bent, maar als je voorzichtig bent gaat dit goed met een clean up!
Foto
Sorry voor het wondje bij mijn nagelriem :(
De substantie is fijn! Ik heb het lakje nu al iets meer als een jaar maar hij is maar een klein beetje dikker geworden omdat ik hem (vooral in het begin) veel gebruikte. Na een tijdje toen ik meer nagellak kreeg ben ik hem minder gaan gebruiken. Eigenlijk is dat zonde want het is zo'n mooi lakje!
De houdbaarheid is best goed. Essence blijft bij mij sowieso niet zo lang zitten, maar hij blijft niet minder lang zitten als andere essence lakjes. Dus dat is zo ongeveer 2 dagen...

Essence is te koop bij kruidvat en trekpleister en kost 1,79 euro...

Xoxo Fieke (Moopolish)



Leave a Reply.

    Isa nooijen    

    Ik ben 10 jaar en ik vind het heel erg leuk met nagellak bezig te zijn. Het lijkt me erg leuk om jullie te laten zien wat ik allemaal doe en jullie nagellak te laten zien.