douche

12/28/2013

2 Comments

 
hey,
ik wil het niet alleen over nagellak hebben dus ik heb toen ik niks te doen had, deze douche spullen voor jullie getest. ik heb ze met sinterklaas op school gekregen dus ik weet niet waar je het kunt halen
body lotion:
zacht, mooie verpakking, 
bath & shower:
ik heb het in mijn haar gedaan en het voelde heel glad aan. ik heb na het afdrogen ze gekamt, en ze waren donzig en zacht. ik vond het een geweldige gel. 
handdoekje: 
voor het afdrogen is hij een beetje mini, maar anders ziet hij er heel grappig uit. hij was wel heel zacht en donzig.
zeepjes:
niet fijn, als je ze nat maakt dan vallen ze helemaal uit elkaar, het voelde een beetje zandachtig aan. meschien waren ze over de datum of zo..... iniedergeval ze waren niet goed

xxxjes isa
12/28/2013 04:49:06 am

Ziet er leuk uit! Dat handdoekje is denk ik voor bij de zeepjes op de wc ofzo :) Wel jammer van die zeepjes!

ps. Die bath&shower is voor op je lichaam, niet in je haar :)

Reply
isa nooijen
12/30/2013 11:21:00 pm

bedankt voor de tip wist het zelf niet zo goed! :)

Reply



Leave a Reply.

    Isa nooijen    

    Ik ben 10 jaar en ik vind het heel erg leuk met nagellak bezig te zijn. Het lijkt me erg leuk om jullie te laten zien wat ik allemaal doe en jullie nagellak te laten zien.